ח"כ אוחנה: "הממשלה עסוקה בהגנה על עצמה ולא על האזרחים"

אסתי פלד No Comments on ח"כ אוחנה: "הממשלה עסוקה בהגנה על עצמה ולא על האזרחים"

ח"כ אמיר אוחנה במהדורה המרכזית: "זה נכון שהיה טרור גם קודם אבל מה שחדש זה שהממשלה עוסקת בלהגן על עצמה יותר מלהגן על ארחי ישראל ולכן דינם להיעלם מהעולם ואני מאמין שזה יקרה בתוך זמן לא רב"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון פנים לשעבר, ח"כ אמיר אוחנה מתייחס להכנות להילולא במירון בל"ג בעומר. "אני חושב שגם בשנים הקודמות כולל בשנה שעברה, בהיבט של משטרת ישראל שהיא לא הגוף שמנהל את האירוע – ההיערכות הייתה משמעותית ורצינית. למעלה מחצי שנה של עשרות ישיבות בכל הדרגים. למעלה מ-4700 שוטרים. אף אחד לא הקל ראש", אומר אוחנה בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני לא יודע מה יהיה השנה, כמובן שאנחנו מקווים שהציבור וכל הגופים יעשו הכל על מנת למנוע את הישנות האסון".

בהמשך התייחס אוחנה למצב הביטחוני ולהתנהלות הממשלה ברקע ההתדרדרות: "אנחנו התמודדנו ופעלנו, למשל הוצאנו מהחוק את התנועה האיסלאמית. זה משהו שהממשלה הזו לא יכולה לעשות. הממשלות הקודמות הורו על חיסול רמטכ"ל החמאס בעזה וראש הג'יהאד האיסלאמי ברצועה. זה נכון שהיה טרור גם קודם אבל מה שחדש זה שהממשלה עוסקת בלהגן על עצמה יותר מלהגן על ארחי ישראל ולכן דינם להיעלם מהעולם ואני מאמין שזה יקרה בתוך זמן לא רב".

עוד הוסיף אוחנה: "ממשלה שנשענת על קולותיהם של עודה, טיבי ושחאדה – שהם אויבי ישראל באידיאולוגיה – אין לה זכות קיום. אני מאמין שהגורמים שמכנים את עצמים ימנים בממשלה – רואים את הקרחון המתקרב ושמו בחירות ומבינים שיתנו את הדין בפני הבוחר ולדעתי יש בהם כאלה שיעשו את הצעד הנכון, כמו סילמן שלא הסכימה לעשות עוד שקר בנפשה".



0 תגובות